Regulamin rezerwacji
Grupa PTA sp. z o.o. z siedzibą w Sulmowie Sulmów 22, 98 – 215 Goszczanów nr KRS: 0000707670, NIP: 8272316135, REGON: 36894453, kapitał zakładowy: 20 000,00 zł
§1 Ogólne warunki
1.Rezerwacja pobytu może być dokonana osobiście, telefonicznie, mailem lub za pośrednictwem strony www.malachit-spa.pl (rezerwacja on-line)
2.Przy dokonaniu rezerwacji niezbędne jest podanie danych kontaktowych (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
3.Osoba dokonująca rezerwacji wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji i będą one przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
4.Przy dokonywaniu rezerwacji on-line na wskazany adres e-mail automatycznie wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji wraz z jej numerem , na który należy się powołać przy dokonywaniu jakichkolwiek zmian .
5.Rezerwacja uznana jest za potwierdzoną po wpłacie (przelewem na konto lub gotówką w recepcji hotelu) zadatku stanowiącego 30% wartości rezerwacji lub przy podaniu numeru karty (przy rezerwacjach on-line).
6.Wpłata zadatku oznacza potwierdzenie rezerwacji ,a także akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
7.Płatność zadatku jest rozliczana paragonem fiskalnym lub fakturą VAT (na życzenie rezerwującego, po wcześniejszym poinformowaniu pracowników recepcji)
8.Potwierdzona rezerwacja i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją (skrócenie pobytu) obciąża Gościa 100% wartości zamówionych usług niewykorzystanych.
9.Płatności zadatku należy dokonać w terminie uzgodnionym z recepcją
10.Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie skutkuje automatyczną anulacją rezerwacji.
11.Nie pojawienie się Gościa w hotelu do godziny 6.00 rano dnia następnego (po dniu planowanego przyjazdu) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu (oraz brakiem zwrotu zadatku), jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji.
12.Przy rezerwacjach on-line potwierdzonych numerem karty (bez wcześniejszej wpłaty zadatku): Rezygnacja z rezerwacji na mniej niż 30 dni skutkuje obciążeniem karty 30% wartości pobytu, podobnie w sytuacji nie pojawienia się gościa w terminie określonym w punkcie 9 §1
§2 Anulacja i zwrot zadatku
1.Zwrot zadatku w przypadku rezygnacji z rezerwacji:
– rezygnacja na więcej niż 45 dni – zwrot 100%
– rezygnacja na więcej niż 30 dni – zwrot 50%
– rezygnacja na mniej niż 30 dni – zadatek nie zostanie zwrócony
2.Kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych.
3.Anulacji rezerwacji należy dokonać pisemnie na adres hotel@malachit-spa.pl
§3 Rezerwacja pakietów
1.Pakiety rezerwowane są w ściśle określonych terminach oraz bez możliwości modyfikacji usług zawartych w pakietach.
2.Za niewykorzystany w pełni pakiet nie przysługuje zwrot płatności.
§4 Reklamacje
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia
uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Reklamacja powinna być zgłoszona na piśmie niezwłocznie po zauważeniu uchybienia w świadczonych przez Hotel usługach. Reklamację Gość składa w Recepcji hotelowej.
3.Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 2 tygodni od dnia jej otrzymania przez Hotel.