W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce wprowadziliśmy zasady bezpiecznego wypoczynku w naszym obiekcie. Zachęcamy do zapoznania się z nimi mając nadzieję, że przy wspólnym przestrzeganiu tych zasad Państwa pobyt będzie udany i bezpieczny.


– Recepcja –

1. Przy ladzie recepcyjnej może znajdować się tylko 1 osoba. W recepcji znajduje się także informacja ile osób może tam jednorazowo przebywać.

2. Pozostałe osoby oczekujące na obsługę prosimy o zachowanie odległości min. 2 m.

3. Pracownicy recepcji obsługują Gości w maseczkach i jednorazowych rękawiczkach.

4. Czas obsługi skrócony zostaje do koniecznego minimum z zachowaniem standardów obsługi. Gościom zameldowanym polecamy kontakt telefoniczni (numer wewnętrzny 444)

5. Regularnie dezynfekujemy blat recepcji, terminal płatniczy i inne powierzchnie ogólnodostępne. Na bieżąco wietrzymy recepcję.

6. Dezynfekujemy także klucze do pokoi.

7. W recepcji dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk.

8. W recepcji mogą Państwo zakupić maseczki ochronne oraz żel antybakteryjny.

9. Zalecamy płatność bezgotówkową.

10. W hotelu mogą przebywać jedynie pracownicy i zameldowani Goście.

10. W recepcji znajdą Państwo informacje dotyczące procedur bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 oraz adresy i telefony najbliższych placówek medycznych, stacji sanepidu itp.


– Strefy ogólnodostępne –

1. W miejscach ogólnodostępnych (korytarze, toalety, restauracja) umieściliśmy pojemniki z żelem antybakteryjnym.

2. Pomieszczenia ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane i wietrzone.

3. W każdej ogólnodostępnej toalecie znajdą Państwo instrukcję dotyczącą prawidłowego mycia rąk, prawidłowego użycia maseczek ochronnych i rękawiczek jednorazowych.

4. Na bieżąco dezynfekowane są poręcze i klamki.

5. W pomieszczeniach ogólnodostępnych zalecamy noszenie maseczek ochronnych.

6. W związku z panującymi zasadami musieliśmy wyłączyć czasowo pokój zabaw dla dzieci.

– Pokoje –

1. Po wyjeździe Gości każdy pokój jest dezynfekowany i wietrzony.

2. Każdy pokój po wymeldowaniu się Gości jest generalnie sprzątany z uwzględnieniem dezynfekcji (klamek, uchwytów, włączników, telefonu, pilota do tv, czajnika, lodówki itp.) profesjonalnymi środkami do tego przeznaczonymi.

3. Podczas pobytu Gości pokoje sprzątanie są wyłącznie na życzenie. Sprzątanie takie odbywa się bez obecności Gości w pokoju. Na życzenie odbywa się także wymiana ręczników.

4. Obsługa sprzątająca wyposażona jest w odzież ochronną, maseczkę ochronną i jednorazowe rękawiczki. Są one utylizowane po każdorazowym sprzątaniu pokoju.

4. Z pokoju usunęliśmy wszelkie materiały promocyjne (ulotki itp.) oraz teczki z informatorami. Informator hotelowy drukowany jest na życzenie w recepcji.

5. Zastrzegamy sobie wydłużenie czasu oczekiwania na pokój przy meldunku jeśli proces generalnego sprzątania i dezynfekcji tego wymaga. Wszystko w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo.


– Restauracja –

1. Obsługa restauracji wyposażona jest w maseczki ochronne i jednorazowe rękawiczki.

2. W restauracji znajduje się informacja ile osób może tam jednorazowo przebywać.

3. W restauracji znajduje się żel antybakteryjny – zalecamy użycie go przed wejściem do restauracji.

4. Wszystkie posiłki w naszej restauracji serwowane są wg. aktualnych zaleceń sanitarno-epidemiologicznych. Wyłączone są wszelkie formy samoobsługi.

Zasady obowiązujące w przypadku gdy restauracja jest dostępna dla Gości hotelowych:

5. Zmniejszyliśmy ilość stołów w restauracji mając na względzie zachowanie odległości 2 m od ich brzegów.

6. Przy jednym stoliku mogą siedzieć wyłącznie osoby zameldowane wspólnie w jednym pokoju.

7. Po zakończeniu obsługi każdorazowo dokładnie myjemy i dezynfekujemy stoliki.

8. Na bieżąco dezynfekujemy tace, cukiernice, serwetniki i przyprawniki.

9. Cukiernice, serwetniki i przyprawniki podajemy do stołu dopiero w trakcie realizacji zamówienia.

10. Restauracja jest wietrzona na bieżąco.


– Pracownicy –

1. Nasi pracownicy wyposażeni są w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

2. Wszyscy pracownicy zostali także przeszkoleni w kwestii stosowania wszelkich zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

3. Pracownicy mają nieograniczony dostęp do żelu antybakteryjnego oraz płynu do dezynfekcji swoich narzędzi pracy.

4. Pomieszczenia socjalne są na bieżąco dezynfekowane i wietrzone.

 

Dokładamy wszelkich starań by pobyt upłynął Państwu w miłej atmosferze i by czuli się Państwo u nas bezpiecznie.

 

Dyrekcja Hotelu Malachit Medical SPA